18/11/12

18/11/2012 Dosrius-S.Carles-Riudemeia

"Tot el grup menys un servidor que feia la foto."

Avui hem sortit només la gent del Club, en Toni Buxadé, Pepe Bosch, Alex, Pancho, Jordi Viñals i Miquel.

El dia era d'aquells incerts, gris i a punt de ploure, cosa que finalment no ha passat i hem pogut gaudir de la matinal amb una tempratura fresqueta però agradable...el terreny quasi perfecte però pesat. En algunes baixades relliscos i una mica enfangat, però en general molt millor així que sec...

L'atracció del dia ha estat en Toni que estrenava un BMC carbono de 29" (per si no anés prou depressa amb la vella)....joer....quina bona màquina!! a més de bonica, al menys per mi que la combinació de negre i vermell sempre m'ha resultat atractiva.

Hem agafat la carretera d'Argentona com venim fent darrerament fins la recta de Madá, després de la qual girant a la dreta hi ha el corriol que ens porta a mitja riera d'Argentona. Potser haurem de canviar el nom del bloc pel de carreterairiera amunt !!!

"El Toni amb la nova màquina. Crec que ja sabem perquè el terreny estava fangos...perquè li queia la baba..."

Hem arribat fins passat el pont de la B40 i hem tirat pista de terra amunt cami dels porcs. Passat el barri de la granja hem continuat per agafar el corriol de les arrels (molt trialero i que a mi personalment m'encanta) fins dalt de tot on el corriol es divideix en tres encreuaments. Tornar a la riera, direcció Dosrius o Oasis Can Bruguera.

Com la majoria de vegades hem agafat el del mig fins les escoles de Dosrius i d'allà cap al pont la pista que puja direcció Llinars.

Hem bordejat la carretera pels corriols paral.lels fins arribar a la Breinco. Allà ens hem trobat amb una colla que portaven un tandem BTT. I no vegis com pujaven i baixaven!!. De fet hem fet la resta del cami plegats i hem pogut comprovar que es pot arribar a fer amb el tandem. I ojo!!! la del darrera era una noia...i feina per seguir-los.

Quan hem arribat a dalt del collet de Parpers hem agafat per diversos corriols per baixar i anar a parar al cami de Riudemeia. Impresionant baixada. Jo li dic el "Mini Dragon Kaan" perquè m'el recorda molt tot i ser moltmes curt.

Total, excursioneta de 40 kms.mes de pujada que de baixada però una variant a les excursions tradicionals força interessant.

La setmana que be més! Salut i pedals

Ooooohhhhhhhhh...quina enveja de bici !!!!